De re-branding operatie kwam in beeld toen Douwe Egberts Master Blenders 1753, zich in 2012 losmaakte uit het Amerikaanse moederconcern Sara Lee. Om DE weer als een zelfstandige en beursgenoteerde onderneming te positioneren was een nieuwe huisstijl op de voertuigen gewenst.
Rebranding D.E. op tankstations en in OOH
Ook de Douwe Egberts Coffee Corners in tankstations werden in dit re-brandingsproces meegenomen. In de out-of-home (OOH) campagne op de vrachtwagens speelt het vernieuwde DE merk Senseo een belangrijke rol. Al met al een omvangrijk project, waarbij wij alles op zijn plaats hebben weten te krijgen voor het vernieuwe Douwe Egberts.
Jarenlange samenwerking Omnimark en Douwe Egberts
Omnimark heeft al meer dan dertig jaar een relatie met het vertrouwde Nederlandse merk Douwe Egberts. Het gehele wagenpark – vrachtauto’s en bestelwagens -, wordt door Omnimark voorzien van megagrote opvallende branding visuals.