Enexis draait op OmniLink

Tussen Omnimark en Enexis werden in een Service Level Agreement afspraken vastgelegd over het beheer en het onderhoud van de huisstijl op het wagenpark.

Omnimark heeft met de introductie van de etool OmniLink een flinke sprong gemaakt in de professionalisering van het bedrijf. Vroeger moesten designtekeningen van elke beplakte auto op een omslachtige manier in boeken worden opgeslagen. De opkomst van internet stelde Omnimark in staat om met een online-tool tekeningen onmiddellijk op een efficiënte manier toegankelijk te maken. Door dit te koppelen aan het onderdelen- en bestickeringsprogramma, kunnen klanten in geval van schade door één klik op de knop tot in detail over een overzicht van alle onderdelen beschikken. Enexis was de eerste grootgebruiker van OmniLink en was daarmee een voorbeeld voor inmiddels vele volgers.

Lease- en schadeherstelbedrijven werden door hen geautoriseerd om dit systeem te gebruiken. Dit neemt voor hen veel zorgen uit handen, want alles is centraal vastgelegd en 24/7 oproepbaar. Een besteller op OmniLink heeft gegarandeerd een schade binnen 48 uur hersteld.

Maar OmniLink vervult inmiddels een bredere functie. Zo is er een koppeling beschikbaar van de fleetmarking-manual aan een management rapportage systeem. Hiermee kan de klant alle informatie over tekeningen, stickers en prijzen op de juiste plaats terugvinden. Voor Enexis een zekerheid van een geborgd systeem.

 

Enexis

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?

Vul hieronder uw gegevens in