een sterk merk, krachtig ondersteunen in 'out-of-home'

Elke uiting van Mercedes-Benz moet voldoen aan de merk belofte die zij in de markt hebben. Omnimark realiseert voor Mercedes-Benz verschillende uitingen waarbij sublieme kwaliteit voorop staat. De opvallende reclameboodschap op de buitengevels van de dealer locaties hebben een hoge attentiewaarde en ondersteunen de merkbeleving van Mercedes-Benz. De 24h service striping van de dealer organisatie straalt vertrouwen uit en is een design passend bij het merk Mercedes-Benz.

Elke uiting van Mercedes-Benz moet voldoen aan de merkbelofte die zij in de markt uitdraagt. Omnimark realiseert voor Mercedes-Benz verschillende uitingen waarbij sublieme kwaliteit voorop staat. De opvallende reclameboodschap op de buitengevels van de dealerlocaties hebben een hoge attentiewaarde en ondersteunen de merkbeleving van Mercedes-Benz. De 24h service striping van de dealer organisatie straalt vertrouwen uit en is een design passend bij het merk Mercedes-Benz.

“Outdoor-reclame is de afgelopen jaren enorm gegroeid en is een belangrijke markt geworden voor Omnimark en veel van haar klanten" meldt Willfried van der Lee, Account Manager van Omnimark. Mercedes weet hier op in te spelen, door gebruik te maken van zijn vestigingen op de beste A-locaties in het land . De opvallende reclameboodschappen op deze locaties vormen een belangrijk onderdeel in het communicatiebeleid van Mercedes-Benz.

Mercedes is in 2007 begonnen met deze nieuwe manier van outdoor-advertising. Omnimark startte met inmeten en visualiseren van de gebouwen en de beschikbare reclameruimtes. In eerste instantie is gekozen voor vijftien panden op A-locaties, waarna het concept verder werd uitgerold over het land. Aangezien geen enkel pand hetzelfde is, verschillen de ontwerpen van elkaar qua formaat en uitvoering, natuurlijk met behoud van het centrale campagne beeld. Alles moet precies op maat worden gemaakt, afhankelijk van de locatie op de panden. Bij de voorbereiding van elke campagne wordt elke vestiging vooraf gevisualiseerd. De omstandigheden voor de installatie zijn ons bekend. Dat is ook belangrijk, want bij de uitvoering moet alles kloppen.

De service organisatie van het dealernetwerk heeft een herkenbare uitstraling waarin veiligheid voor de monteurs is meegenomen. De eigen Mercedes-Benz onderdelen service heeft onlangs een nieuw design gekregen. Hoge resolutie kleurenprint, de beste folies en professionele montage waarborgen een high-end product passend bij het Mercedes-Benz merk. Bij evenementen is het inspelen op de marketing vraagstukken een extra uitdaging voor Omnimark. Op deze wijze ondersteunen wij Mercedes-Benz bij hun Out-of-Home communicatie activiteiten.

 

Mercedes-Benz

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?

Vul hieronder uw gegevens in