Nieuwe huisstijl ABZDiervoeding

februari 2013 De nieuwe huisstijl voor ABZDiervoeding is een ontwerp van buro Bourne Strategie & Design uit Amsterdam.

ABZDiervoeding is een ambitieuze diervoedercoöperatie, ontstaan na een fusie tussen Arkervaart Diervoeding en Brameco∙Zon Voeders. Met een productie van ruim 550.000 ton diervoeders verdeeld over drie sectoren is ABZ Diervoeding een landelijke speler in de pluimvee-, rundvee- en varkenshouderijsector.

De nieuwe huisstijl oogt professioneel, eigentijds en toegankelijk. De natuurlijke, frisse kleuren en het gestreepte patroon symboliseren de omgeving van veehouders, hun bedrijf en de dieren. Voor de uitvoering van de eerste LZW tankwagens heeft Bourne Strategie & Design perfect werk voorbereid. Daarbij werkten zij samen met Welgro, de bouwer van de nieuwe tankeenheden. De produktie en montage door Omnimark leverde uiteindelijk een resultaat op zoals klant en designburo dat hadden beoogd.

 

ABZDiervoering

Bourne Strategie&Design

 

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?

Vul hieronder uw gegevens in