onze aanpak

Omnimark; sinds 1953, onze oprichting leggen we al nadruk op design en op goede samenwerking met design- en reclameburo's. We denken graag met de klant mee over innovatieve oplossingen. Innovatie en samenwerken zitten in ons DNA.

Het kan gaan om de re-branding en onderhoud van een vloot van twintig tot duizend auto’s, het onderhoud van een huisstijl, de introductie van een merk of de vertaling van een gebouwdecoratie-ontwerp naar de technische uitvoering. We zorgen voor perfectie en nemen de klant zorg uit handen door onze manier van organiseren.

Betrokken, klantgericht en vakbekwaam zijn onze kernwaarden. Het streven naar perfectie zit in ons DNA. We werken met ervaren medewerkers, de modernste digitale printtechnieken, maken gebruik van de best beschikbare materialen en passen innovatieve ontwikkelingen toe. Onze maatwerk aanpak van A-Z bestaat uit productie, organisatie en installatie die nodig is om projecten tot een perfect einde te brengen. Onze mensen zorgen voor op maat gesneden processen. We zien het als een uitdaging klanten te helpen met project management en hoogwaardige oplossingen.

"Omnimark. Always the right fit"

ambitie

Onze ambitie is allereerst gericht op groei in de Benelux. Maar veel van onze klanten zijn ook internationaal actief. Steeds meer re-branding projecten van Omnimark zijn dan ook grensoverschrijdend.

Daarom werken we samen met onze internationale collega's binnen het GLIMMA-netwerk. Bij GLIMMA (Global Image Management) zijn de meest toonaangevende sign bedrijven uit de verschillende werelddelen aangesloten. GLIMMA zorgt voor de centrale coördinatie en planning, de opzet en implementatie van internationale corporate en brand image-programma’s. GLIMMA combineert daarbij centraal georganiseerde kwaliteitscontrole met productie en levering op lokaal niveau, nauwkeurige kostenbeheersing en gegarandeerde levertermijnen voor projecten en biedt zo klanten een consistent mondiaal brand management.

Door middel van GLIMMA wordt meer dan 100 jaar kennis en ervaring ingezet voor internationale corporate en brand programma’s. Glimma is zeer flexibel en servicegericht en beschikt momenteel over zes regiokantoren – Londen, Parijs, Weesp/Amsterdam, Stockholm, Atlanta en Shanghai. Met de inzet van de nationale partners biedt GLIMMA haar klanten wereldwijd een capaciteit van 4.000 experts in meer dan 40 landen.

Voor onze klanten gevestigd in Nederland met internationale merkuitstraling zijn wij het GLIMMA netwerk contact.

 

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?

Vul hieronder uw gegevens in